Neton Tech

Shop

Return & Refund Policy

সম্মানিত গ্রাহক, Neton Tech সর্বদা ইমপোর্টেড ইনটেক্ট ল্যাপটপ গ্রাহক পর্যায়ে সরবরাহ করে থাকে। এজন্য পণ্য ক্রয়ের সময়ই আমরা কাস্টমারদের দ্বারা ল্যাপটপ আনবক্সিং এবং কোন রকম ত্রুটি আছে কি না তা চেক করার জন্য বলে থাকি।

Neton Tech থেকে প্রোডাক্ট ক্রয় করার সময় বিক্রয়কর্মীর সামনে থেকে অবশ্যই আপনার প্রোডাক্ট টি ভালোভাবে চেক করে নিবেন।

নিচে আমাদের রিফান্ড ও রিটার্ন পলিসি সম্পর্কে আলোচনা করা হলো,

  • শপ থেকে পণ্য ক্রয়ের ক্ষেত্রে অবশ্যই শপে বিক্রয়কর্মীর সামনে চেক করে কিনবেন। পরবর্তীতে সমস্যা হলে যদি পণ্যে ওয়ারেন্টি থাকে তবে তা ওয়ারেন্টির আওতাভুক্ত হবে।
  • ত্রুটিযুক্ত পণ্য আমাদের শপ থেকে পরিবর্তনযোগ্য। এক্ষেত্রে আমাদের এক্সপার্টগন পণ্যে ত্রুটি পর্যবেক্ষণ করে তা পরিবর্তন করার পদক্ষেপ গ্রহন করবেন।
  • Neton Tech এর ওয়েবসাইটে থাকা বিবরণী দেখে ক্রয়ক্রিত পণ্য ডেলিভারি কর্মী থেকে রিসিভ করার পর তা আপনার নির্দিষ্ট ডিভাইসে সাপোর্ট করছে না অথবা তা এখন আর কিনতে ইচ্ছুক নন, এই জাতিয় কোন কারনে পণ্য ফেরত অথবা পরিবর্তনযোগ্য নয়।
  • অনলাইন অর্ডারের ক্ষেত্রে পণ্য ডেলিভারি পাবার পর পণ্যে মেনুফেকচারিং ত্রুটি থাকলে আমাদের হটলাইনে ২৪ ঘন্টার মধ্যে জানাতে হবে।
  • নির্দিস্ট কারনে পণ্য রিটার্ন দেয়ার পর তার মূল্য রিফান্ড করতে ৩ থেকে ১০ কার্যদিবস সময় লাগতে পারে।
  • কোন ধরণের সফটওয়্যার/সফটওয়্যার লাইসেন্স ক্রয়ের পর তা রিটার্ন অথবা রিফান্ডযোগ্য নয়।
  • কুরিয়ার এর ক্ষেত্রে ক্রেতা অবশ্যই পণ্য ভাঙ্গা থাকলে অথবা প্যাকেট ছেঁড়া থাকলে কুরিয়ার থেকে পণ্য রিসিভ করবে না। কুরিয়ারে ক্ষতিগ্রস্ত পণ্য ক্রেতা রিসিভ করলে তা নিজ দায়িত্বে করতে হবে এবং এই ব্যাপারে পরে কোন অভিযোগ গ্রহণযোগ্য হবে না।



Dear Customers, the RETURN and REFUND policy of Neton Tech are given below:-

  • If a customer is buying the products from our shops, then please make sure to check the products in front of our sellers. Later, if any problems occurs than the customer will not be entitled to any changes but will be given services based on the products provided description. (Warranty)
  • If a customer received a manufacturing defected product, then the customer has to visit any of our shops where our specialists will review the product first and then take the necessary steps to change the product if it is in need of replacement.
  • If a customer is buying any product from our website after reading the description and provided information’s about the particular product and is received successfully without any faults and later if the product is not compatible with your setup or if you do not want it anymore, then you will not be allowed to change or return the product.
  • In the case of ordering online, after receiving the product, if any manufacturing issues or problems are noticed or discovered than customer has to inform us within 24 hours via our hotline service.
  • With specific reasoning’s, product(s) will be allowed to be returned and refunded back to you within 3 to 10 working days.
  • After purchasing a software/software license, return or refund won’t be applicable
  • If customers found broken or packet damaged product then we are requesting not to receive the product from courier service. If the customer receives courier damaged product, then he/she have to take his/her own liability and any kind of complaint won’t be acceptable.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare